Rapportage QPS 2.0 dashboard stopt per 1 januari

Om de kwaliteit van het geleverde werk van de aannemers te beoordelen werd in de contractperiode van september 2017 tot september 2021 periodiek gerapporteerd in het zogeheten QPS 2.0 dashboard. Informatie uit verschillende bronnen en metingen werd samengebracht in één overzicht. Deze contractperiode is inmiddels voorbij en daarmee is ook de verantwoordelijkheid over deze rapportage verlegd. Deze nieuwe periode staat namelijk in het teken van ‘samenwerking en eigenaarschap’. Daarom stopt per 1 januari 2022 het QPS 2.0 dashboard.

Dat neemt niet weg dat kwaliteit nog steeds even belangrijk is en dat Synfra daarop toeziet. Echter zijn partijen zelf verantwoordelijk voor het monitoren ervan en het signaleren van verbeterpunten. Synfra faciliteert nog steeds in de rapportagetools CAPO en LUKO van Mijnaansluiting.nl. En de netbeheerders kunnen zelf ook stuurinformatie halen uit TOM (Brabant Water en WML) en SQM (Enexis). Overigens blijft het uitvoeren van projectevaluaties voor Aansluitingen en Infra intact.

Heb je vragen zijn over het stopzetten van de QPS 2.0 dashboard? Neem dan contact op met Paul Doomen, paul.doomen@synfra.nl

Vorige
Volgende